על הליך הפונדקאות

הליך הפונדקאות

ההליך עצמו הוא נשיאת עובר על ידי אישה עד לידתו של התינוק, לשם מסירתו לאחר הלידה להורים מיועדים. ב-"פונדקאות מלאה" האישה הנושאת את העובר תורמת תהליך הריוני בלבד, והעובר מועבר לרחמה.

באתר 'הזכות להורות' ניתן למצוא פירוט אודות שני מסלולי פונדקאות מתוך הבנה מעמיקה של נושא הפונדקאות, ויתרה מכך הבנה של הצרכים שלכם, כולל הערכות לאירועים בלתי צפויים שעשויים לקרות במהלך הדרך.

המסלול הראשון הינו מסלול פונדקאות רגיל בו העלות כוללת ניסיון אחד של קליטת העובר ברחמה של הפונדקאית.

המסלול השני הינו מסלול פונדקאות מתקדם, והוא בעצם חוסך לבני הזוג דילמה אפשרית: "מה יקרה אם הטיפול הראשון או השני לא יצליחו? במסלול זה אין הגבלה על כמות הטיפולים, התשלום הוא יחיד, ואין זה משנה אם ההריון נקלט לאחר טיפול אחד, שניים ועוד.

שני המסלולים כוללים ליווי, ייעוץ, הדרכה, הפקת מסמכים ושירותי עורך דין, וכן כל הוצאות הפונדקאית ותורמת הביצית.

איפה?

באוקראינה, קיים מבחר גדול של פונדקאיות שעברו מבחני התאמה קפדניים הכוללים: בדיקות בריאות מקיפות- מעבדה, גניקולוגיות, ואבחון התאמה נפשי על ידי צוות רפואי מקצועי ומנוסה.

למה לא פה?

בישראל ישנה ועדת אישורים שיכולה לקרות עד טווח של חצי שנה, אין מספיק תורמות, אין מעקב על ההריון, ללא צוות מלווה, זמינות הפונדקאית עולה על שנה וחצי- שנתיים, ומימון ההליך קורה מראש על ידי הפקדה בקרן נאמנות. העלות: 250,000 ש"ח.

באוקראינה אין ועדת אישורים, מבחר התורמות נע בגילאי 20-32, ישנו מעקב באחריות המרפאה באוקראינה מלווה את ההריון יחד עם צוות ישראלי שדואג לכל ההליך, זמינות הפונדקאית היא מיידית עם אופציה לבחירת הפונדקאית, התשלום מתבצע בחלוקה לפי שלבי ההריון.

ניסיוננו עתיר שנים בפונדקאות באוקראינה,

הכרותנו מעמיקה עם הנפשות הפועלות והמוסדים המעורבים,

אנו נהווה נדבך חשוב לביטחון ולשקט הנפשי שתזכו לו,

ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

הזכות להורות.

אם פונדקאית

לייעוץ ראשוני ללא עלות - חייגו: 077-996-9272 - או השאירו פרטים: